top of page

Julfest
Långbord: max 130 gäster

Runda bord: max 104 gäster 
Mingel: max 150 gäster

Varmt välkomna till vår industrilokal med unik atmosfär i hjärtat av Sockerbruket, Göteborg. 
En fest- & eventlokal med flera möjligheter Använd vår erfarenhet som ett verktyg för att
planera & genomföra er julfest. 
Vi kan bl.a. ordna ett klassiskt julbord, alternativ julbuffé
med grekiska smaker eller 3-rätters middag. F
å hjälp med att fixa en fotovägg, arkadspel,
upplevelse, dekorationer och mycket mer.


Vi har fullutrustad scen och ljud & ljus för liveband & dj. 
Ni kan ta med egen mat  & alltid ta med egen dryck.

Matpaket 

Förgylla er fest med god

mat och få en heltäckande service inför-, under er middag och efter er julfest. Ni kan ordna egen dryck som vi serverar.

 

Vi hjälper er med bl.a. dukning,

förbereda teknik, ladda baren med 

er dryck, allergier, körschema, och att kvällen flyter på smidigt.

Mat, Priser & vad som ingår:

Vi erbjuder buffé, två-rätters eller tre-rätters, snittar, dessert & vickning. Om ni önskar att servera snittar & vickning, så behöver man ta det via oss. Ni kan ordna egen dryck, tillbehör till drinkar, tårta eller en specefik dessert & snacks som t.ex. chips och godis. Vi tar ett kuvertpris per person. I våra kuvertpris ingår bl.a: lokal, bord, stolar, porslinspaket, glaspaket, duniservetter med tygkänsla, ljud & ljuspaket, dukning, diskning & serveringspersonal i 5 timmar. Kuvertpriser från 898kr exkl moms per person. Det tillkommer en kostnad för städ, transport av logistik & ev. övertid för personal.

Personal:

Serveringspersonal ingår i 5 timmar till middagen. De börjar jobba 30 minuter innan era gäster anländer till 30 minuter efter att middagen & dansgolvet är redo. Ev. övertid kan tillkomma beroende på ert upplägg. När middagen är över kan ni välja om ni vill sköta baren själva eller hyra vår barpersonal. Barpesonalen jobbar till 30 minuter efter att er fest har slutat. Det kan vara tryggt att hyra vår personal, då vi känner stället och kan hantera logistiken på ett smidigt sätt Kostnad: 560kr inkl. moms / tim

Tillträde & tider: 

Det ingår att ni får tillträde till lokalen kl 12.00 samma dag till kl 12.00 dagen efter. Det är möjligt att lägga till extra dag och få tilltärde till lokalen dagen innan kl 15.00. Ert firande får hålla på till kl 02.00. Då ska musiken stängas av och lokalen ska vara larmda och låst senast kl 02.30.

Minimigräns vid bokning av lokalen: 60 personer 

Egen matpaket

Ordna egen mat utifrån er smak och vision. Ni får en heltäckande service innan & efter er tillställning.

Vi hjälper er med dukningen, ladda baren med er dryck och förbereda teknik.

Det är möjligt att hyra vår personal till er bröllopsfest. 

Pris & vad som ingår:

Vi tar ett kuvertpris per person. I vårt kuvertpris ingår bl.a: lokal, bord, stolar, porslinspaket, glaspaket, duniservetter med tygkänsla, ljud & ljuspaket, dukning och diskning. Kuvertpriser på 398kr exkl moms per person. Det tillkommer en kostnad för städ och transport av logistik

Personal:

Ni kan hyra vår personal till er bröllopsfest. För att kvällen skall löpa smidigt beräknar vi personalåtgång i förhållande till antalet gäster & tillällstningens innehåll. Vi känner stället och kan hantera logistiken på ett smidigt sätt. Personal kostar 560kr inkl. moms / tim

Tillträde & tider: 

Det ingår att ni får tillträde till lokalen kl 12.00 samma dag till kl 12.00 dagen efter. Det är möjligt att lägga till extra dag och få tilltärde till lokalen dagen innan kl 15.00. Ert firande får hålla på till kl 02.00. Då ska musiken stängas av och lokalen ska vara larmda och låst senast kl 02.30.

Minimigräns vid bokning av lokalen: 60 personer

Kundens val

Vill ni vara er egna projektledare och fixa och dona själva?

Då har ni valt rätt alternativ.

 

Ni har möjligheten att ordna

det mesta själva inför er fest eller skräddasy innehållet som ni hyr via oss.

Pris & vad som ingår:

Vi tar en lokalhyra baserad på antalet personer och det tillkommer en kostnad för de artiklar man önskar att hyra via oss. Ni behöver via oss hyra lokalen, grundläggande teknik och städ. I lokalhyran ingår: Lokal, 6 st ståbord, garderob, ljudsystem för dj/mobil/dator, två trådlösa mikrofoner, projektor med vit duk, kylar, kaffe & tekokare och en baryta, Vi tar en lokalhyra från 15 900kr exkl. moms.

Not an ordinary day!

Hyr lokalen till ett rabatterad pris och förgylla din vardag med fest. Gäller endast alternativet kundens val & måndag - torsdag. Lokalhyra från 12 500kr exkl. moms.

Tillträde & tider: 

Det ingår att ni får tillträde till lokalen kl 12.00 samma dag till kl 12.00 dagen efter. Det är möjligt att lägga till extra dag och få tilltärde till lokalen dagen innan kl 15.00. Ert firande får hålla på till kl 02.00. Då ska musiken stängas av och lokalen ska vara larmda och låst senast kl 02.30.

Ingen minimigräns vid bokning av lokal

Sittandes middag_edited.jpg

Kontakta oss

Skickad!

bottom of page