Bröllop
Långbord: max 120 gäster
Runda bord: max 104 gäster
Mingel: max 150 gäster
Varmt välkomna till vår industrilokal med unik atmosfär i hjärtat av Sockerbruket, Göteborg.
En festlokal med flera möjligheter som kan passa för er bröllopsfest. Använd vår kunskap som
ett verktyg i er planering och ert genomförande. Vi kan hjälpa till med mat, dukning, dekorationer,
fotovägg, arkadspel, upplevelse, teknik och mycket mer.
Ni kan dekorera lokalen utifrån er vision, välja att ta med egen mat & alltid ta med egen dryck.
Matpaket
Ni kan förgylla er tillställning med god mat och få en heltäckande service inför, på & efter er bröllopsfest.
Vi dukar, förbereder tekniken, laddar baren med er dryck, har koll på allergier och körschema samt ser till att kvällen flyter på smidigt.
Information
Vi erbjuder buffé, två-rätters eller tre-rätters, snittar, dessert & vickning. Om ni väljer att servera snittar eller vickning, så skall man ta det via oss. Ni kan ordna själva egen dryck, tillbehör till drinkar, tårta samt snacks som t.ex. chips och godis. Vi tar ett kuvertpris per person och det ingår bl.a. : lokal, bord, stolar, porslinspaket, glaspaket, duniservetter med tygkänsla, ljud & ljuspaket för dj/mobil, dukning, diskning & serveringspersonal i 5 timmar. Det tillkommer en kostnad för städ, transport av logistik samt en ev. övertid för personal. Kontakta oss för pris
Personal
Serveringspersonal ingår i 5 timmar till middagen. Personalen börjar 30 min innan era gäster anländer och arbetar till 30 min efter att middagen & dansgolvet är redo. Ev. övertid kan tillkomma beroende på ert upplägg. När middagen är över kan ni välja att hyra vår barpersonal eller sköta baren själva. När man sköter baren själv tillkommer det ansvar under kvällen och dagen efter. Barpersonalen arbetar 30 min efter att er tillställning har slutat.
Minimumgräns: 70 personer
Ni kan vara färre antal personer men
man betalar för minst 70 personer.
Egen matpaket
Ni kan ordna egen mat utifrån er
smak och vision. Ni får en heltäckande service innan ert firande
Vi dukar, laddar baren med er dryck
och förbereder tekniken.
Information
Vi tar ett kuvertpris per person och det ingår bl.a. : lokal, bord, stolar, porslinspaket, glaspaket, duniservetter med tygkänsla, ljud & ljuspaket för dj/mobil, dukning och diskning. Det tillkommer en kostnad för städ och transport av logistik. Ni kan kontakta oss för pris.
Personal
Ni kan hyra vår personal till er tillställning. För att kvällen skall löpa smidigt beräknar vi personalåtgång i förhållande till antalet gäster & tillställningens innehåll. Personal kostar 560kr inkl. moms / tim
Minimumgräns: 70 personer
Ni kan vara färre antal personer men
man betalar för minst 70 personer.
Enbart lokal
Ni kan vara er egna projektledare
och ordna det mesta själva inför er bröllop samt kan välja själva vad
ni hyr via oss.
Man behöver ta lokal, städ och grundläggande teknik via oss.
Information
Vi tar en lokalhyra och det tillkommer en kostnad för städ, teknik och de artiklar ni önskar att hyra via oss.
Vad som ingår
- Runda bord och svarta klappstolar för max 100 personer - lokalhyra - Kylar - Kaffe & tekokare - 5 st ståbord - 10 liters termos för kaffe 1 liters termos för varmvatten - Garderob - Soppåsar till soptunnor, toapapper, handtvål, handsprit osv. - Ett högtalarsystem anpassad för dj/mobil/dator (två toppar & två basar) - Usb-c & lightning adapter finns till ljudsystemet - Projektor med vit duk (usbc-adapter) - Två trådlösa mikrofoner - Enklare ljusrigg & två discokannor
Ingen minimigräns vid bokning av lokal
Tillträde & tider
Det ingår att ni får tillträde till lokalen kl 12.00 samma dag till kl 12.00 dagen efter.
Det är möjligt att lägga till extra dag och få tillträde till lokalen dagen innan kl 15.00.
Ert firande får hålla på till kl 01.45 och då ska musiken stängas av.
Lokalen ska vara larmad och låst senast kl 02.15.