
Bröllop
Långbord: max 130 gäster
Runda bord: max 104 gäster
Mingel: max 150 gäster
Vi lyssnar på era önskemål och presenterar ett upplägg som kan passa just er.
Ni har möjligheten att dekorera lokalen utifrån er vision och ordna egen dryck.
Man hyr lokalen under 3 dagar som ger er tid för förberedelse och efterarbete.
Ni får tillträde till lokalen från t.ex. fredag kl 15.00 till Söndag kl 12.00.
Att t.ex. dekorera lokalen, testa teknik i förväg och att ni kan helt njuta av
er bröllopsdag utan en to do list.
Meny, Bilder, Regler & villkor, FAQ vanliga frågor, Kontakta oss
Matpaket med fullservice
Alternativet passar er som önskar att ordna mat via oss och få fullservice inför & på er bröllopfest.
Vi ansvarar t.ex. för dukningen inför och serveringen på ert bröllopfrirande.
Hos oss väljer ni er buffé, två- eller trerätters meny utifrån de alternativ som vi erbjuder. Vi är flexibla med att anspassa den valda maten för gästerna med en allergier eller specialkost
Vi har olika kuvertpriser/per person
Vad som bl.a. ingår:
Mat, lokal, bord, stolar porslinspaket,
ljud & ljus(mobil/dj), dukning inför event
och serveringspersonal i 5 timmar.
Vad som tillkommer:
städ, transport & personalens övertid.
Minimiantal vid bokning: 80 personer (kuvertpris)
Minimiantal vid bokning: 60 personer (kuvertpris + lokalhyra)
Egen mat med fullservice
Alternativet passar er som vill ordna egen mat
och få fullservice inför ert bröllopsfirande.
Vi ansvarar t.ex. för dukningen inför er bröllopsfest
och att ta emot er dryck.
Vid önskan så är det möjligt att hyra personal
via oss och då tar vi ett timpris per personal.
Vi tar ett kuvertpris per person
Vad som bl.a. ingår:
Lokal, bord, stolar, porslinspaket,
ljud & ljus (dj/mobil) och dukning inför event.
Vad som tillkommer:
En kostnad för städ & transport
Minimiantal vid bokning: 80 personer (kuvertpris)
Minimiantal vid bokning: 60 personer (kuvertpris + lokalhyra)
Enbart lokal
Alternativet passar er som vill ha möjligheten att ordna det mesta själva inför ert bröllopsfirande.
Vi finns fortfarande med er som en bollplank
för vad ni kan behöva till er bröllopsfest.
Vid önskan kan man hyra det mesta via oss och vi hjälper gärna er med en checklista på
vad ni kan behöva inför er bröllopsfirande.
Vi tar en lokalhyra baserat på antalet personer.
Det som ingår i lokalhyran är bl.a. :
Lokal, ljud & ljus (dj/mobil),
projektor + vit duk, två trådlösa mikrofoner
och runda bord för 104 personer
Vad som tillkommer: kostnad för städ & transport
Ingen minimigräns vid bokning