Bröllop
Långbord: max 130 gäster
Runda bord: max 104 gäster
Mingel: max 150 gäster
Varmt välkomna till vår industrilokal med unik atmosfär i hjärtat av Sockerbruket, Göteborg.
En festlokal med flera möjligheter som kan passa för er bröllopsfest. Använd vår kunskap som
ett verktyg i er planering och ert genomförande. Vi kan hjälpa till med mat, dukning, dekorationer,
fotovägg, arkadspel, upplevelse, teknik och mycket mer.
Ni kan dekorera lokalen utifrån er vision, välja att ta med egen mat & alltid ta med egen dryck.
Matpaket
Ni kan förgylla er tillställning med god mat och få en heltäckande service inför, på & efter er bröllopsfest.
Vi dukar, förbereder tekniken, laddar baren med er dryck, har koll på allergier och körschema samt ser till att kvällen flyter på smidigt.
Mat, information & vad som ingår:
Vi erbjuder lättare buffé, buffé, två-rätters eller tre-rätters, snittar, dessert & vickning. Om ni väljer att servera dessert, snittar eller vickning, så skall man ta det via oss. Ni kan ordna själva egen dryck, tillbehör till drinkar samt snacks som t.ex. chips och godis. Vi tar ett kuvertpris per person och det ingår bl.a. : lokal, bord, stolar, porslinspaket, glaspaket, duniservetter med tygkänsla, ljud & ljuspaket för dj/mobil, dukning, diskning & serveringspersonal i 5 timmar. Det tillkommer en kostnad för städ, transport av logistik samt en ev. övertid för personal. Kontakta oss för pris
Personal:
Serveringspersonal ingår i 5 timmar till middagen. Personalen börjar 30 min innan era gäster anländer och arbetar till 30 min efter att middagen & dansgolvet är redo. Ev. övertid kan tillkomma beroende på ert upplägg. När middagen är över hyr ni vår barpersonal fram till att er fest är slut. Barpersonalen arbetar 30 min efter att er tillställning har slutat. Personal: 560kr inkl. moms / tim
Tillträde & tider:
Ni får tillträde till lokalen kl 12.00 samma dag till kl 12.00 dagen efter. Det är möjligt att lägga till s.k. "extra dag" och då får ni tilltärde till lokalen dagen innan kl 15.00. Ert firande får hålla på till kl 01.45. Då skall musiken stängas av och lokalen skall vara larmad och låst senast kl 02.15.
Minimumgräns:
80 personer: Kuvertpris
60 personer: kuvertpris & lokalhyra
Egen matpaket
Ni kan ordna egen mat utifrån er
smak och vision. Ni får en heltäckande service innan ert firande
Vi dukar, laddar baren med er dryck
och förbereder tekniken.
Information & vad som ingår:
Vi tar ett kuvertpris per person och det ingår bl.a. : lokal, bord, stolar, porslinspaket, glaspaket, duniservetter med tygkänsla, ljud & ljuspaket för dj/mobil, dukning och diskning. Det tillkommer en kostnad för städ och transport av logistik. Ni kan kontakta oss för pris.
Personal:
Ni kan hyra vår personal till er tillställning. För att kvällen skall löpa smidigt beräknar vi personalåtgång i förhållande till antalet gäster & tillställningens innehåll. Personal kostar 560kr inkl. moms / tim
Tillträde & tider:
Det ingår att ni får tillträde till lokalen kl 12.00 samma dag till kl 12.00 dagen efter. Det är möjligt att lägga till extra dag och få tilltärde till lokalen dagen innan kl 15.00. Ert firande får hålla på till kl 01.45. Då ska musiken stängas av och lokalen ska vara larmda och låst senast kl 02.15.
Minimumgräns:
80 personer: Kuvertpris
60 personer: kuvertpris & lokalhyra
Enbart lokal
Ni kan vara er egna projektledare
och ordna det mesta själva inför er bröllop samt kan välja själva vad
ni hyr via oss.
Man behöver ta lokal, städ och grundläggande teknik via oss.
Pris:
Vi tar en lokalhyra baserad på antalet personer och det tillkommer en kostnad för de artiklar ni önskar att hyra via oss. Vi tar en lokalhyra från 15.900 kr exkl. moms / 19.875kr inkl. moms.
Ni kan hyra lokalen till ett rabatterat pris och förgylla din vardag med fest. Gäller endast alternativet kundens val & söndag - torsdag. Lokalhyra från 12.500 kr exkl. moms / 15.625 kr inkl. moms.
Tillträde & tider:
Det ingår att ni får tillträde till lokalen kl 12.00 samma dag till kl 12.00 dagen efter. Det är möjligt att lägga till extra dag och få tilltärde till lokalen dagen innan kl 15.00. Ert firande får hålla på till kl 01.45. Då ska musiken stängas av och lokalen ska vara larmda och låst senast kl 02.15.
Ingen minimigräns vid bokning av lokal