top of page
fest & mddag

Företagsevent

Långbord: max 130 gäster

Runda bord: max 104 gäster

Mingel: max 150 gäster

Vi lyssnar på era önskemål, budget och presenterar alternativ som kan passa just ert företagsevent.

Ni har möjligheten att dekorera lokalen utifrån er vision och ta med egen dryck.

När man bokar lokalen ingår ett uppstartsmöte, ett tillfälle att besöka lokalen  

och en sista genomgång inför ert tillställning

Alternativ 1: Med mat & fullservice

Alternativet passar er som önskar att ordna mat via oss och få fullservice inför & på ert företagsevent.

Vi ansvar exempelvis för dukningen, att ta emot er dryck och servering av mat & dryck.

På detta alternativ tar vi ett kuvertpris per person. 

Hos oss väljer ni er buffé, två-eller trerätters meny utifrån de alternativ som vi erbjuder.

Vi är även flexibla med att anpassa den valda maten för gästerna med en allergier eller specialkost. 

Om ni önskar att det ska serveras snittar och nattamat till era gäster så behöver man ta detta via oss.

Vad ni kan ta med själva: 

Egen dryck & snacks (godis, chips, frukt)

Vad som bl.a. ingår: 

Mat, lokal, bord, stolar porslinspaket, dukning inför event och serverings- & barpersonal upp till 5 timmar

Vad som tillkommer: 

En kostnad för städ, transport & personalens övertid.

Information om lokalen

Meny
Bilder

Kontakta oss för priser 

Minimiantal vid bokning: 80 personer 

Möjligt att utgå ifrån minimiantalet 60 personer.

Det tillkommer då en lokalhyra utöver kuvertpriset per person.

Alternativ 2: Egen mat & med fullservice

Alternativet passar er som vill ordna egen mat & personal men önskar fullservice via oss inför er företagsevent. 

Vi ansvarar exempelvis för dukningen och att ta emot er dryck. Personal ingår inte.

På detta alternativ tar vi ett kuvertpris per person. 

Vad som bl.a. ingår:

Lokal, bord, stolar, porslinspaket, ljud & ljus och dukning inför event.


Vad som tillkommer:

En kostnad för transport & städ 

Information om lokalen
Bilder

Kontakta oss

Minimiantal vid bokning: 80 personer 

Möjligt att utgå ifrån minimiantalet 60 personer-

Det tillkommer då en lokalhyra utöver kuvertpriset per person.

Alternativ 3: Enbart lokal

Alternativet passar er som vill ha möjligheten att ordna det mesta själva inför er tillställning.

Ni har möjligheten att exempelvis hyra in bord, stolar  från en extern leverantör.

Vid önskan kan man hyra det mesta via oss och vi hjälper gärna er med en checklista på 

vad ni kan behöva inför er företagsevent. 

Det man behöver ta via oss utöver lokalhyra baserad är teknik & städ. 

Vad som ingår:

Lokalljud & ljus, projektor + vit duk, två trådlösa mikrofoner ,6 ståbord och rundabord & svarta klappstolar för 104 personer

Vad som tillkommer:

kostnad för städ

 

Kontakta oss

Ingen minimigräns vid bokning

bottom of page