top of page

Företagsevent

Långbord: max 130 gäster
Runda bord: max 104 gäster
Mingel: max 150 gäster

Vi lyssnar på era önskemål, budget och presenterar ett upplägg som kan passa just er.

Med de olika möjligheterna som ni finner hos oss så kan ni skapa en lyckad

er företagsfest, jul- & sommarfest, företagsevent, kick-off, aw och mycket mer. 

På plats finns det scen och ljud & ljus för liveband & dj. 

Ni kan dekorera lokalen utifrån er vision, ordna egen mat & egen dryck. 

MenyBilder, Regler & villkor, FAQ vanliga frågor, Kontakta oss

Matpaket med fullservice 

Alternativet passar er som önskar att ordna mat via oss och få fullservice inför & på er tillställning.

Vi ansvarar t.ex. för dukningen inför och serveringen på er företagsevent

Hos oss väljer ni er buffé, två- eller trerätters meny utifrån de alternativ som vi erbjuder. Vi är flexibla med att anspassa den valda maten  för gästerna med en allergier eller specialkost

Vi har olika kuvertpriser/per person

 

Vad som ingår bl.a.:

Mat, lokal, bord, stolar porslinspaket,

ljud & ljus(mobil/dj), dukning inför event

och serveringspersonal i 5 timmar.

Vad som​ tillkommer: 

Städ & personalens övertid.

Minimiantal vid bokning: 80 personer (kuvertpris)

Minimiantal vid bokning: 60 personer (kuvertpris + lokalhyra)

Egen mat med fullservice

Alternativet passar er som vill ordna egen mat

och få fullservice inför ert tillställning. 

Vi ansvarar t.ex. för dukningen innan ert bokade datum och att ta emot er dryck. 

Vid önskan så är det möjligt att hyra personal 

via oss och då tar vi ett timpris per personal.

Vi tar ett kuvertpris per person

Vad som bl.a. ingår:

Lokal, bord, stolar, porslinspaket,

ljud & ljus (dj/mobil) och dukning inför event.

Vad som tillkommer

Städ

Minimiantal vid bokning: 80 personer (kuvertpris)

Minimiantal vid bokning: 60 personer (kuvertpris + lokalhyra)

 Enbart lokal 

Alternativet passar er som vill ha möjligheten att ordna det mesta själva inför ert företagsevent.

Vi finns fortfarande med er som en bollplank

för vad ni kan behöva.

Vid önskan kan man hyra det mesta via oss och vi hjälper gärna er med en checklista på 

vad ni kan behöva inför er tillställning.

 

Vi tar en lokalhyra baserat på antalet personer.

Det som ingår i lokalhyran är bl.a. :

Lokalljud & ljus (dj/mobil), 

projektor + vit duk, två trådlösa mikrofoner, 

runda bord & svarta klappstolar

för 104 personer.

 

Vad som tillkommer: kostnad för städ

Ingen minimigräns vid bokning

bottom of page