
Företagsevent
Långbord: max 130 gäster
Runda bord: max 104 gäster
Mingel: max 150 gäster
Vi lyssnar på era önskemål, budget och presenterar alternativ som kan passa just ert företagsevent.
Ni har möjligheten att dekorera lokalen utifrån er vision och ta med egen dryck.
När man bokar lokalen ingår ett uppstartsmöte, ett tillfälle att besöka lokalen
och en sista genomgång inför ert tillställning
Alternativ 1: Med mat & fullservice
Alternativet passar er som önskar att ordna mat via oss och få fullservice inför & på ert företagsevent.
Vi ansvar exempelvis för dukningen, att ta emot er dryck och servering av mat & dryck.
På detta alternativ tar vi ett kuvertpris per person.
Hos oss väljer ni er buffé, två-eller trerätters meny utifrån de alternativ som vi erbjuder.
Vi är även flexibla med att anpassa den valda maten för gästerna med en allergier eller specialkost.
Om ni önskar att det ska serveras snittar och nattamat till era gäster så behöver man ta detta via oss.
Vad ni kan ta med själva:
Egen dryck & snacks (godis, chips, frukt)
Vad som bl.a. ingår:
Mat, lokal, bord, stolar porslinspaket, dukning inför event och serverings- & barpersonal upp till 5 timmar
Vad som tillkommer:
En kostnad för städ, transport & personalens övertid.
Meny
Bilder
Minimiantal vid bokning: 80 personer
Möjligt att utgå ifrån minimiantalet 60 personer.
Det tillkommer då en lokalhyra utöver kuvertpriset per person.
Alternativ 2: Egen mat & med fullservice
Alternativet passar er som vill ordna egen mat & personal men önskar fullservice via oss inför er företagsevent.
Vi ansvarar exempelvis för dukningen och att ta emot er dryck. Personal ingår inte.
På detta alternativ tar vi ett kuvertpris per person.
Vad som bl.a. ingår:
Lokal, bord, stolar, porslinspaket, ljud & ljus och dukning inför event.
Vad som tillkommer:
En kostnad för transport & städ
Minimiantal vid bokning: 80 personer
Möjligt att utgå ifrån minimiantalet 60 personer-
Det tillkommer då en lokalhyra utöver kuvertpriset per person.
Alternativ 3: Enbart lokal
Alternativet passar er som vill ha möjligheten att ordna det mesta själva inför er tillställning.
Ni har möjligheten att exempelvis hyra in bord, stolar från en extern leverantör.
Vid önskan kan man hyra det mesta via oss och vi hjälper gärna er med en checklista på
vad ni kan behöva inför er företagsevent.
Det man behöver ta via oss utöver lokalhyra baserad är teknik & städ.
Vad som ingår:
Lokal, ljud & ljus, projektor + vit duk, två trådlösa mikrofoner ,6 ståbord och rundabord & svarta klappstolar för 104 personer
Vad som tillkommer:
kostnad för städ
Ingen minimigräns vid bokning