
Företagsevent
Långbord: max 130 gäster
Runda bord: max 104 gäster
Mingel: max 150 gäster
Vi lyssnar på era önskemål, budget och presenterar ett upplägg som kan passa just er.
Med de olika möjligheterna som ni finner hos oss så kan ni skapa en lyckad
er företagsfest, jul- & sommarfest, företagsevent, kick-off, aw och mycket mer.
På plats finns det scen och ljud & ljus för liveband & dj.
Ni kan dekorera lokalen utifrån er vision, ordna egen mat & egen dryck.
Meny, Bilder, Regler & villkor, FAQ vanliga frågor, Kontakta oss
Matpaket med fullservice
Alternativet passar er som önskar att ordna mat via oss och få fullservice inför & på er tillställning.
Vi ansvarar t.ex. för dukningen inför och serveringen på er företagsevent
Hos oss väljer ni er buffé, två- eller trerätters meny utifrån de alternativ som vi erbjuder. Vi är flexibla med att anspassa den valda maten för gästerna med en allergier eller specialkost
Vi har olika kuvertpriser/per person
Vad som ingår bl.a.:
Mat, lokal, bord, stolar porslinspaket,
ljud & ljus(mobil/dj), dukning inför event
och serveringspersonal i 5 timmar.
Vad som tillkommer:
Städ, transport & personalens övertid.
Minimiantal vid bokning: 80 personer (kuvertpris)
Minimiantal vid bokning: 60 personer (kuvertpris + lokalhyra)
Egen mat med fullservice
Alternativet passar er som vill ordna egen mat
och få fullservice inför ert tillställning.
Vi ansvarar t.ex. för dukningen innan ert bokade datum och att ta emot er dryck.
Vid önskan så är det möjligt att hyra personal
via oss och då tar vi ett timpris per personal.
Vi tar ett kuvertpris per person
Vad som bl.a. ingår:
Lokal, bord, stolar, porslinspaket,
ljud & ljus (dj/mobil) och dukning inför event.
Vad som tillkommer
Städ & transport
Minimiantal vid bokning: 80 personer (kuvertpris)
Minimiantal vid bokning: 60 personer (kuvertpris + lokalhyra)
Enbart lokal
Alternativet passar er som vill ha möjligheten att ordna det mesta själva inför ert företagsevent.
Vi finns fortfarande med er som en bollplank
för vad ni kan behöva.
Vid önskan kan man hyra det mesta via oss och vi hjälper gärna er med en checklista på
vad ni kan behöva inför er tillställning.
Vi tar en lokalhyra baserat på antalet personer
det tillkommer en kostnad för övrgia artiklar:
Vad man behöver ta via oss:
lokal, städ, teknik & bord
Vad ni kan ordna själva:
Duka själva, porslinspaket, mat, personal
stolar och dekorationer
Ingen minimigräns vid bokning