top of page
företagsevent göteborg
företagsevent göteborg

press to zoom
företagsevent göteborg
företagsevent göteborg

press to zoom
mat
mat

press to zoom
företagsevent göteborg
företagsevent göteborg

press to zoom
1/12

Företagsevent

Sittande tillställningar: max 130 gäster 

Mingel: max 150 gäster  

Ni kan själva dekorera lokalen till er företagsevent utifrån er vision och ta med egen dryck på alla alternativ som nämns nedan. Vi lyssnar på era önskemål och kan se vad vi kan erbjuda utifrån er budget.

Alternativ 1: Med mat & fullservice

Alternativet passar er som önskar att ordna mat via oss och få fullservice via oss inför & på ert företagsevent.

Vi ansvar exempelvis för dukningen, att ta emot er dryck och serveringen på eventet.

Hos oss har ni möjligheten att skräddasy er två-eller trerätters meny utifrån de alternativ som vi erbjuder. Vi är även flexibla med att erbjuda andra alternativ till de som har en specialkost.

Det är även möjligt att få buffé och mingel mat.

Man behöver ta snittar och nattamat via lokalen.

Vad som bl.a. ingår: 

Mat, lokal, bord, stolar porslinspaket, dukning inför event och serverings- & barpersonal upp till 5 timmar

Vad som tillkommer: 

En kostnad för städ, transport & personalens övertid.

 

Övrig information "FAQ" 

Meny
Bilder

Kontakta oss för priser 

Minimiantal vid bokning 80 personer (standard prislista)

Minimiantal vid bokning: 60 personer (justerad prislista)

Alternativ 2: Egen mat & med fullservice

Alternativet passar er som vill ordna egen mat & personal men önskar fullservice via oss inför er företagsevent. 

Vi ansvarar exempelvis för dukningen och att ta emot er dryck. Personal ingår inte.

Vad som bl.a. ingår:

Lokal, bord, stolar, porslinspaket, ljud & ljus och dukning inför event.


Vad som tillkommer:

En kostnad för transport & städ 

Information om lokalen  "FAQ" 
Bilder

Kontakta oss för priser 

Minimiantal vid bokning 80 personer (standard prislista)

Minimiantal vid bokning: 60 personer (justerad prislista)

Alternativ 3: Enbart lokal 

Alternativet passar er som önskar att ordna det mesta själva inför ert företagevent.

Ni har möjligheten att exempelvis hyra in bord, stolar, porslinspaket och mat från en extern leverantör.

På detta alternativet kan ni även själva duka inför ert event.

 

Vi tar en lokalhyra.

 

Vad som ingår:

Lokalljud & ljus, projektor + vit duk, två trådlösa mikrofoner ,6 ståbord, bord och stolar 

Vad som tillkommer:

kostnad för städ

Ingen minimigräns vid bokning

Kontakta oss för priser 

bottom of page